tickets annuleren of ruilen
Een deel van de programmering van de Doelen kan geruild worden voor een ander concert of tegoedbon. Wij brengen 5,- euro in rekening voor deze service en deze kosten worden verrekend met de tegoedbon of de ticketprijs van het andere concert.
tickets annuleren of ruilen
voorwaarden
Dit zijn de regels:
- aanvraag mogelijk tot aan het begin van het betreffende concert of event
- na het concert kunnen tickets niet meer worden verwerkt
- de tegoedbon is één jaar geldig vanaf datum van uitgifte (zie tegoedbon)
- voor de concerten en events uit de lijst onderaan deze pagina is geen ruiling mogelijk
Om tickets te annuleren of ruilen kun je contact opnemen met Tickets & Service via tickets@dedoelen.nl of telefonisch via 010-217 17 17 ( ma t/m vrij tussen 14.00 uur- 18.00 uur).
Voor tickets van het Rotterdams Philharmonisch Orkest gelden andere voorwaarden. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice via info@rpho.nl.
recht op restitutie
Als je een ticket hebt gekocht voor een concert dat is geannuleerd of verplaatst naar een andere datum heb je recht op restitutie. We sturen alle ticketkopers een e-mail met instructies over hoe je je geld terug kunt krijgen.
andere ticketaanbieders
Als je tickets ergens anders hebt gekocht, geldt ons ruil- en tegoedbonbeleid niet voor die tickets. Ben je onzeker over een aankoop? Stuur dan een e-mail naar tickets@dedoelen.nl.
tickets doorsturen
Wil je iemand blij maken met jouw tickets? Het is geen probleem als je je tickets doorstuurt.
tegoedbon
geldigheid tegoedbon
Je kunt de tegoedbon tot 1 jaar na datum van uitgifte besteden, daarna vervalt het recht op tegoed. Controleer voor gebruik de datum op je tegoedbon.
tegoedbon inwisselen
Je tegoedbon kan als betaalmiddel gebruikt worden: online, telefonisch of aan de ticket balie.
- log in op de website
- plaats de bestelling zoals je gewend bent
- bij betaalmethode vink je Doelen Giftcard/ tegoedbon aan
- vul het vouchernummer in
- indien het saldo niet toereikend is, kun je het resterende bedrag voldoen met een tweede tegoedbon, Ideal betaling, Podiumcadeaukaart of Credit card
annuleren niet mogelijk
externe organisatie
Concerten die (deels) worden georganiseerd door een externe partner vallen niet onder ons ruilbeleid.
Als je vragen hebt over je bestelling, neem dan contact op met de ticketverkoper die het concert organiseert. Onze partners zijn: het Rotterdams Philharmonisch Orkest, Sinfonia Rotterdam, Eventim, Ticketmaster, Hanson Zondagochtendconcerten en het O.festival.
te veel betaald?
De enige echte garantie op een officieel ticket is als je die koopt via de website van de artiest, zaal of organisator. Tickets die gekocht zijn via andere kanalen vallen buiten ons ruilbeleid. Twijfel je over een aankoop? Stuur een e-mail naar tickets@dedoelen.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Meer informatie vind je op weetwaarjekoopt.nl